Užitková auta už nevypadají jako plechové krabice, mají technologie a výbavu jako nejmodernější osobáky

|

Šikovných a spolehlivých řidičů dodávek na pracovním trhu není zrovna nadbytek. I proto si nechají dobře zaplatit. Dalším benefitem, který jim můžete nabídnout, je i komfortní a technicky vyspělé auto. Najít takový vůz naštěstí není tak těžké. Užitkové vozy se totiž za poslední roky posunuly takřka na úroveň osobních vozů. Například nová řada užitkových aut Peugeot po faceliftu nabízí takové libůstky jako kožený vyhřívaný volant, poloautonomní řízení, digitální desetipalcový displej s HD rozlišením, či chytrou 3D online navigaci, která kromě toho, že poradí nejlepší cestu dle aktuálního provozu, najde volné parkovací místo, předpovídá počasí, monitoruje ceny na okolních čerpacích stanicích, hledá dobíječky či varuje před radary. A tyto novinky se týkají kompletní řady lehkých užitkových vozů Peugeot, od nejmenšího Partnera po největšího Boxera.

Peugeot Partner

Objem jeho nákladového prostoru dosahuje až 3,9 m3, užitečné zatížení je 780 kg a tažná hmotnost 750 kg, což jsou v daném segmentu nejlepší hodnoty. Je k dispozici v různých variantách: furgon / polocombi, 2místné / 3místné provedení, standardní / prodloužená délka a standardní (650 kg) / zvýšená (1000 kg) nosnost. Nový Peugeot Partner může být poháněn elektřinou či naftou. Facelift přinesl kromě atraktivnějšího designu i nový infotainment, 100% digitální přístrojový panel s 10palcovým barevným displejem, nebo velký centrální dotykový displej s HD rozlišením pro ovládání audiosystému a 3D online navigace Tom Tom.

Peugeot Expert

Naložíte do něj až 6,6 krychlových metrů nákladu, přitom se s výškou 190 cm v pohodě vejde do normálních parkovacích domů. Jeho užitečné zatížení činí 1 263 kg a tažná kapacita 1 000 kg. Se stopovým průměrem otáčení 12,4 m je snadno ovladatelný. Zároveň vyniká všestranností, moderním designem a vyspělými asistenčními systémy. Z hlediska pohonů se soustředí na naftu a elektřinu. Dieselové motory nabízí hned tři, a to o výkonech od 120 po 180 koní. Elektrické varianty jsou dvě. Obě mají stejně výkonný elektromotor (100 kW), rozdíly jsou jen ve velikosti baterie (50 nebo 75 kWh). Dojezd je pak 223 nebo 352 kilometrů na jedno nabití.

Peugeot Boxer

Největší z dodávek Peugeot má objem až 17 m3 a užitečné zatížení až 1 500 kg. Dlouhodobě patří k nejprodávanějším užitkovým vozům jak na evropském, tak na českém trhu. Nabízí celou řadu variant vhodných pro přestavby, vestavby a nástavby. Facelift zdokonalil vůz po všech stránkách, zejména však v interiéru. Peugeot Boxer se také může pochlubit nejširší výbavou ve svém segmentu. Namátkou uveďme třeba: elektrickou parkovací brzdu, elektrický posilovač řízení, systém „keyless“ pro bezklíčové otevření, zavření a startování, 100% digitální přístrojový panel se sedmipalcovým barevným displejem pro optimální přizpůsobitelné zobrazení informací se zabudovanou 3D mapou navigačního systému, velký centrální desetipalcový dotykový displej či bezdrátovou nabíječku telefonu. V nabídce je několik dieselových motorů, některé s automatickou převodovkou, což je v tomto segmentu nadstandardem. Bezemisní variantou je plně elektrický motor.