Udržet balanc mezi osobním a pracovním životem je velkou výzvou současnosti. Kompromisy často činíme i na úkor vlastního zdraví – a problémy na sebe nenechají dlouho čekat. Prohlídky u lékaře zanedbávají až dvě pětiny pacientů1. Řešení nabízí program ROYAL od Homolka Premium Care. Ocení jej i nejnáročnější pacienti, kteří chtějí šetřit čas a zároveň si zachovat nejvyšší kvalitu péče.
Málokomu dnes neschází čas – na práci, na rodinu, ale také vlastní zdraví a prevenci. Zejména na vrcholových pozicích je proto zapotřebí umět s ním pracovat flexibilně a efektivně. S neustále se zrychlujícím pracovním tempem je zkrátka důležité udržet mezi pracovním a osobním životem rovnováhu, a přitom nezapomínat na své zdraví. Ne vždy k tomu však máme k dispozici vhodný nástroj.
Návštěvy u lékaře mohou z pracovního dne ukrojit pořádný kus času, který lze jen stěží nahradit. Nad mnohými problémy tak často jen mávneme rukou a jejich řešení nekonečně odkládáme. Tím se ovšem vystavujeme riziku komplikací. A právě proto přichází společnost Homolka Premium Care s programem ROYAL, který je navržen tak, aby v každé situaci uměl klientům vyjít maximálně vstříc, a poradil si se širokou škálou zdravotních problémů. O psychickou i fyzickou pohodu klientů pečuje tým vysoce zkušených odborníků v čele s osobním praktickým lékařem. Program pokrývá sérii hloubkových preventivních prohlídek – od ultrazvukového vyšetření až po screening poruch paměti. Kromě toho je ale jeho součástí i řada dalších klientských výhod.
Pacient na prvním místě
Největší přednost programu ROYAL tkví v tom, že klade důraz na nadstandardní komfort pacienta. „Soustředíme se na to, aby byl pacient co nejdůkladněji ošetřen bez zbytečného čekání. Chápeme, že klienti preferují zejména odbornost a flexibilitu. I proto pacienta vždy objednáváme na předem pevně daný čas. Na svá bedra si bereme také organizaci veškeré související péče, vysvětluje MUDr. Petra Rycková, vedoucí lékařka z Homolka Premium Care. Oproti klasické zdravotní péči má pacient v rámci programu ROYAL garantovaný osobní přístup i komunikaci se středním zdravotnickým personálem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Samozřejmostí je telefonická konzultace s lékařem v pracovní době i zařízení návazné specializované a lůžkové péče v pražské Nemocnici Na Homolce – jednom z nejlepších zdravotnických zařízení v republice. Příjemným bonusem je také bezplatný pobyt v nadstandardním pokoji po dobu až 21 dní v roce či stání na vyhrazeném parkovišti v areálu zdarma.
Myslíme i na očkování
Kromě preventivních prohlídek se často opomíjenou „nepříjemností“ stává také pravidelné očkování. Jedná se přitom o zcela klíčovou součást řádné prevence. Klienti programu ROYAL mají proto rovněž jednou ročně nárok na bezplatné přeočkování proti chřipce. „Ač si to mnohdy odmítáme připustit, zanedbání i zcela bazální prevence může mít nedozírné následky, obzvlášť pak v případech, kdy jsme dlouhodobě pod tlakem vlivem stresu či nedostatku času na odpočinek. Smutným důkazem toho jsou i současné statistiky, které ročně mluví až o 15002 úmrtích v důsledku chřipky. Vůči klientům chceme být i v rámci balíčku ROYAL motivační – proto jsme do něj zařadili i toto důležité očkování,“ uzavírá MUDr. Petra Rycková.
Více informací na https://homolkapremiumcare.cz/
Pozn.
1 https://www.ministrzdravi.cz/clanky/pruzkum-ministra-zdravi-polovina-dospelych-nedodrzuje-preventivni-prohlidky-39-zanedbava-pravidelnou-ucast/
2 https://szu.cz/temata-zdravi-a-bezpecnosti/a-z-infekce/ch/chripka/chripka-v-kontextu-aktualnich-opatreni-u-koronaviru/