Digitalizací personální agendy k vyšším úsporám

|

Technologický pokrok a digitalizace v kombinaci s proměnami trhu práce a trendy v podobě „práce odkudkoliv“ v posledních letech vedly k masivnímu rozvoji chytrých podnikových aplikací a programů. Někteří se na digitalizaci stále dívají jako na nutné zlo a přizpůsobují se jen tam, kde vyloženě musí. Jiní vnímají využití nejmodernějších technologií jako jedinečnou příležitost k růstu efektivity a konkurenceschopnosti svého podnikání a vítají jejich implementaci všude, kde je to možné. Jednou z oblastí s vysokým potenciálem pro růst efektivity je HR.

Pojďte s dobou a přesuňte maximum firemní personální agendy online s využitím moderního HR Portálu z dílny mzdového a personálního software Nugget od společnosti RSM CZ. Investice do elektronizace HR a personálních procesů se vám velmi rychle vrátí. Chytré modulární řešení umožní automatizaci rutinních a opakujících se úkolů jako je správa osobních údajů zaměstnanců, zadávání nepřítomností, rozesílání a ukládání výplatních pásek a evidenčních listů důchodového pojištění nebo například schvalování služebních cest. „Velkým benefitem HR Portálu je jeho modulárnost. Primární nastavení obsahuje několik základních nástrojů, další si klienti volí podle svých preferencí. Jednotlivé nástroje je navíc možné individuálně přizpůsobit na míru specifickým potřebám konkrétní firmy,“ vysvětluje Marta Rosová, Head of RSM Nugget SW. Digitalizací personální agendy navíc chytře zapojíte zaměstnance, kteří budou mít lepší přehled a kontrolu nad svými událostmi a osobními daty. „HR Portál je technologicky velmi vyspělý a zároveň maximálně jednoduchý na používání jak na počítači, tak na mobilním telefonu. Orientaci v programu a práci s ním tak snadno zvládnou i zaměstnanci, kteří nejsou příliš technologicky pokročilí. Portál je tak vhodný opravdu pro každou společnost, včetně například výrobních závodů,“ dodává Marta Rosová.

Efektivita a úspora času i prostředků

Online řešení ušetří spoustu času nejen HR oddělení, ale také jednotlivým zaměstnancům a jejich manažerům. Zároveň dlouhodobě uleví firemnímu rozpočtu a díky eliminaci chybovosti a papírování sníží uhlíkovou stopu společnosti. Kromě online správy nepřítomností, cestovních příkazů či různých žádanek napříč odděleními je možné využít HR Portál například i pro generování manažerských reportů nebo pro kompletní řešení agendy ročního zúčtování a slev na dani, které funguje díky propojení s jedinečnou aplikací Payminator. „Namísto zdlouhavého a administrativně náročného vyplňování a podepisování papírových prohlášení poplatníka a žádostí o roční zúčtování zaměstnanci během pár minut vyplní intuitivní interaktivní online formulář. Velmi jednoduchá je pak i správa pro HR a mzdové účetní,“ říká Marta Rosová.

Flexibilita a přístup odkudkoliv

HR Portál je zaměstnancům přístupný kdykoliv a odkudkoliv – svá data a dokumenty mohou prohlížet z počítače v kanceláři, z mobilního telefonu ve výrobní hale, nebo třeba z notebooku doma v obýváku. Tento vzdálený přístup zvyšuje flexibilitu jak pro zaměstnance, tak pro management a výrazně usnadňuje spolupráci a koordinaci na dálku. Díky možnosti rozesílání personálních dokumentů online (výplatní pásky, evidenční listy důchodového pojištění, platové výměry) a jejich rychlému schvalování odpadá složité nahánění zaměstnanců, shánění jejich podpisů a také náklady – na tisk, na případné poštovné nebo na archivaci.

Zabezpečení a archivace dat

Díky HR Portálu už nebudete muset řešit fyzickou archivaci a často zdlouhavé složité dohledávání důležitých dokumentů, nemluvě o zbytečných problémech souvisejících s jejich případnou ztrátou. Veškerá důvěrná data jsou bezpečně uložena a pravidelně zálohována online. Zaměstnanci pak mají možnosti si své personální dokumenty v archivu prohlížet. Díky pokročilé flexibilitě programu si u jednotlivých můžete individuálně zvolit, kdo všechno bude mít přístup jednotlivým funkcím, datům či reportům, kromě případů, které jsou jasně dané a omezené legislativou. Samozřejmostí je také maximální bezpečnost prostředí při přístupu z internetu, kterou zajišťujeme dvou faktorovým ověřováním.

Centralizace informací a snadná integrace

Elektronické řešení umožňuje ukládat a prohlížet veškeré informace na jednom místě, což výrazně zjednodušuje jejich správu a aktualizaci. Přehledně mapuje „koloběh“ zaměstnance firmou – od onboardingu přes přesuny napříč pozicemi až po případné ukončení pracovního poměru. Výhodou je také možnost integrace s dalšími elektronickými nástroji, které ve firmě používáte, ať už se jedná o mzdový a personální software Nugget nebo o účetní či docházkové systémy. Tím dosáhnete rychlejší a efektivnější komunikace napříč firmou, například s účetním oddělením.

Řekněte ANO digitalizaci HR a personálních procesů ve vaší firmě, pořiďte si HR Portál, začněte šetřit drahocenný čas i zdroje a zvyšte svou konkurenceschopnost.

Pro více informací navštivte www.nuggetsw.cz